Hej
Jag sitter och gör ett excel ark så man kan ha lite koll på var pengarna tar vägen
Jag har en Översiktsflik, en Januariflik....
På Översiktsfliken
A1 - Konto 1
A2 - Konto 2
På Januarifliken
A1 - Inkomsten konto 1
A2 - Inkomsten konto 2
B1:B10 Vem som handlat
C1:C10 Summan
Vad jag vill är att på Översiktsfliken ska summan på konto 1 och 2 finnas (inkomsten-summan någon handlat för)
På Januariflikens B1 står det "Konto 1" ska den summan C1 dras från "konto 1"
På Januariflikens B2 står det "Konto 2" ska den summan C2 dras från "konto 2"
På Januariflikens B3 står det "Konto 1" ska den summan C3 dras från "konto 1"
osv...till B10
Hjälp snälla