Har märkt upp ett antal hyllor enligt ett system. Vill nu föra in dessa i excel men får inte programmet att utföra den sorts autofill jag önskar.
Vill fortsätta med kombinationen kolumnvis. Ser ut enligt nedan.
Har googlat och kollat runt på youtube men inte hittat hur jag ska göra.
Tips?
A=benämning för hyllsektion, första siffrorna=sektion, sista siffrorna=hyllplan.
A-01-01
A-02-01
A-03-01
A-01-02
A-02-02
A-03-02
A-01-03
(o.s.v)
Använder jag autofill gör excel enligt följande:
A-01-01
A-02-01
A-03-01
A-01-02
A-02-02
A-03-02
A-01-03
(nedan är vad excel fortsättningsvis autofyller)
A-01-02 |
A-02-02 |
A-03-02 |
A-01-03 |
A-02-03 |
A-03-03 |
A-01-04 |
A-01-03
|